Zamówienie można złożyć przez stronę www lub przez e-mail.
Po wpłynięciu zamówienia skontaktujemy się z Tobą, by sprecyzować ofertę i wypracować najlepsze rozwiązanie, przygotowując propozycje gadżetów dokładnie według Twoich wytycznych.
Jeżeli nie masz pomysłu na gadżet reklamowy dla Twojej firmy z przyjemnością pomożemy Ci znaleźć odpowiedni przedmiot.
Przygotujemy ofertę dokładnie według Twoich wytycznych i prześlemy mailem wycenę ze zdjęciami. Przed przystąpieniem do realizacji należy wpłacić 100% wartości zamówienia.
Otrzymasz od nas fakturę pro forma. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji - a na Twój mail jest wysyłana faktura VAT wraz z informacją o rozpoczęciu zlecenia.
Wszystkie ustalenia poczynione drogą mailową uznajemy za wiążące dla obu stron – zachowujemy korespondencję przez minimum 30 dni od momentu zakończenia zlecenia.
Doradzamy w zakupach gadżetów reklamowych i pomagamy dopasować upominki z nadrukiem.
Dopiero po akceptacji klienta, zamówienie zostaje przekazanie do produkcji.
Po zaakceptowaniu przesłanej wyceny i zaksięgowaniu płatności na adres e-mail wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem przekazania do realizacji zamówienia. Podajemy przewidywany termin wysyłki gadżetów.
Czas realizacji zamówienia gadżetów reklamowych jest uzależniony od ich dostępności, o którym informujemy na etapie zamówienia.