etapy dotyczące realizacji – wykonania projektu graficznego.
Zamówienie można złożyć przez stronę www lub przez e-mail.
Po wpłynięciu zamówienia skontaktujemy się z Tobą i ustalimy ostateczny zakres usługi oraz cenę.
Umowę o współpracy przygotowujemy na życzenie klienta, przesyłając ją mailem.
Przed przystąpieniem do prac należy wpłacić 30% wartości zamówienia - wykonania projektu.
Otrzymasz od nas fakturę pro forma. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji - a na Twój mail jest wysyłana faktura VAT wraz z informacją o rozpoczęciu zlecenia.
Wszystkie projekty graficzne są wykonywane po uzgodnieniu wytycznych przesłanych przez Klienta.
Wszystkie ustalenia poczynione drogą mailową uznajemy za wiążące dla obu stron – zachowujemy korespondencję przez minimum 30 dni od momentu zakończenia zlecenia.
Po dostarczeniu kompletu wytycznych oraz zaksięgowaniu wpłaty (data uruchomienia), projekt kierowany jest do realizacji. Do 14 dni od daty uruchomienia projektu klient otrzymuje na swój e-mail projekt graficzny do zaakceptowania.
W cenie ujęta jest 1 propozycja projektu graficznego oraz 2 drobne poprawki do każdego projektu. Poprawki nie obejmują kompleksowej zmiany projektu na inny, lecz wniesienie zmian do wykonanego projektu. Poprawki są wykonywane do 7 dni (chyba, że ustalono inaczej).
Klient otrzymuje na swój e-mail projekt graficzny do zaakceptowania.
Po akceptacji projektu Klient otrzymuje gotowe projekty do druku - pliki w formacie pdf.
Jeśli w ciągu 3 dni Klient nie zgłasza uwag - to oznacza, że akceptuje projekt i zlecenie zostaje zamknięte.